Tuesday, March 22, 2011

JANJI

JANJI...urmmm..ape amksud 2 ea??nampak simple perkataan 2...tp....ramai tahu cukup mendalam perkataan 2..bg sesetengah org..janji 2 bt die mengeletar...n setengah org..janji 2..."eley..relax suda xde pape ar..."kan?betol x aku ckp? banyak kali kan kite dengar pasal "janji melayu".nampak negetif kan? cube kite fikir..knp bley jd cam 2...teringat kat satu peribahasa "bagai menanam tebu di tepi bibir" yang bermaksud...ske tabur janji..tapi tidak tunai kan nya....


arini..aku tulis..bkn ade kne mengene kat sape2..juz nk mintak maaf kat sape2..yg telah aku bt janji..tp aku x dpt tunai kan nye..aku da sedeye upaya nk tunai kan...tp.....bukan senang..bukan saje aku nk langgar janji 2....aku pon manusia..penoh dgn silap...sori k....ingat kan aku ble aku lupe janji 2... k lar..ade klaz english ni..bye..

1 comment: