Thursday, January 20, 2011

ari yg singkat

semalam sampai juge aku kat tmpt sethun setengah aku blajar.uitm puncak alam.
haih...rindu nye tempat 2..rindu nye kawan...rindu nye die...
tp..sayang..aku bley spend time kejap jer kat sne...kejap jer ngan die..bru jer nk mesra2..tp...mse utk blek balik..xley bt pe..sampai2 jer aku kat p.alam..aku teros jumpe die..rindu kot..gler ape x jumpe die..
aku pujuk die suruh over night..cair pon..hahha..tp aku kesian kat die..kne tumpang kat umah org..sempit plak 2..thanx dear..berkorban...bkn ape...nk spend time lame2

ari ni..aku ngan die...g jalan2 kat jj
waaaaaaa..best kot..da ar die blanje mkn...hehe..then g tesco..jalan2..cri beruk
kat c2 ar..ade budak 2...kne marah...hahha
serba salah ar plak..gado pasal beruk..bkn ape..2 minggu x jumpe...srh die bli beruk cepat2..
SOWI SAYANG...............

blek g econsave plak..jalan2 kat cni..try mesin urut..hahha..abis bergegar satu badan...die pon try gak...
hahaha..lawak tol..tp sedap ar badan..
hehe
then g mkan tempat yg selalu kite org mkn...best2...
hehe....mkan kentang goreng...tmpt 2 ar aku ngan die selalu date...jgn jeles...

time aku benci sekali......
time pisah ngan die..die bt aku x nk blek jer...jgn blek ar...jgn blek ar..asyik 2 jer aku dengar...tp..ape kan daye..esk aku ade klaz..kne blek gak..sori syg...xley nk bt pe da...aku tgk jer mate die..haih..rindu nye aku kat die..

perjalanan blek ko nogori sembilan...mmg lame..total perjalanan blek ke sane...130km...
mak ai
jauh tol.sejam setengah gak ar bru sampai...
haih..penat da badan ni..tp xpe...PUAS JUMPE AWK...
6t jumpe lg eaaa....lepas thun bru cina plak.......nk rest..bye

3 comments:

  1. tawu pn awk..pasal beruk awk marah saya..:(
    awk..saya btol2 rndukan awk..RNDU AWK SGT..
    npe kte kne jao awk??npe ea??urmm

    ReplyDelete
  2. adoi laaaaaaa
    jgn ar sedey...kejap jer..
    tggu ea...sy g kat awk..
    ingat 2

    ReplyDelete
  3. bgslaa korg ni...sgt sweet.....wish both of u happy ending....(^_^)

    ReplyDelete